Stucwerk

Plaats reactie
dbroeren
Site Admin
Berichten: 22
Lid geworden op: 12-01-2015 20:22

Stucwerk

Bericht door dbroeren » 14-02-2015 11:57

Hoi,

Wie heeft er al een goed adres voor het stucwerk?
liefst "op factuur" ivm betaling vanuit bouwdepot....

Dimitri en Sofie.

mmaas
Berichten: 2
Lid geworden op: 16-02-2015 20:19

Re: Stucwerk

Bericht door mmaas » 16-02-2015 20:34

dbroeren schreef:Hoi,

Wie heeft er al een goed adres voor het stucwerk?
liefst "op factuur" ivm betaling vanuit bouwdepot....

Dimitri en Sofie.
Beste Dimitri en Sofie,

In ons vorige huis is er spachtel en pleisterwerk aangebracht door Maas stukadoor bedrijf te Schijndel. Prima werk afgeleverd en volgens afspraak!!
Mobiel 06-46710837

Groet,

Marty

Sebas & Marleen
Berichten: 11
Lid geworden op: 11-02-2015 15:01

Bericht door Sebas & Marleen » 17-02-2015 14:42

De makelaar Boumij heeft ons het volgende adres aangeraden:

Huijgens Bouw B.V.
Hinthamerstraat 182
5211 MX ‘s-Hertogenbosch
T +31 (0) 73 642 88 29
M +31(0) 6 53 279 558
F +31(0) 73 644 55 94
E info@huijgensbouw.nl
www.huijgensbouw.nl
Sebastiaan, Marleen, Bram & Gijs
Het Blazoen 47 (bouwnummer 37)

dbroeren
Site Admin
Berichten: 22
Lid geworden op: 12-01-2015 20:22

Bericht door dbroeren » 18-02-2015 15:48

Sebas & Marleen schreef:De makelaar Boumij heeft ons het volgende adres aangeraden:

www.huijgensbouw.nl

Dank je!

ik heb ze een mail verzonden met het verzoek contact op te nemen en na te denken over een offerte over meerdere woningen. natuurlijk afhankelijk van ieders wensen, maar eerst maar eens kijken hoe ze er over denken.

Dimitri.

pimenyvette_kavel4
Berichten: 10
Lid geworden op: 12-02-2015 10:21

Stucwerk

Bericht door pimenyvette_kavel4 » 23-02-2015 19:02

Hoi bewoners,

Mijn broertje is stukadoor, Roel van Zutven stucwerken, en levert goed werk. Je kunt hem bellen voor het maken van een offerte op basis van jullie persoonlijke wensen.

Zijn naam is Roel van Zutven. Hij komt uit Boekel.
Telefoon: 06 23563141.
Email: rvzutven@hotmail.com


Gr, pim van zutven

gertjanenmariska
Berichten: 4
Lid geworden op: 22-04-2015 21:44

Advies: Theo de Leeuw Stukadoors

Bericht door gertjanenmariska » 28-05-2015 10:23

Dag allen,

Ik heb een goede stucadoor gevonden; Theo de Leeuw

Ik ben nu samen met een paar buren in gesprek met Theo en zijn uitvoerfen.

Ik heb om volgende redenen voor Theo gekozen (na contact met 5 stukadoors):
- zijn prijzen zijn scherp
- hij biedt snelheid, referentie material ga ik vrijdag a.s. bekijken
- er zijn gesprekken te voeren omtrent op factuur of juist niet

Vwb. snelheid / kwaliteit: Theo neemt het werk aan en voert de gesprekken waar ook de uitvoerder bij aansluit. Zij samen sturen een team van 7 tot meer ZZP-ers aan. Op deze manier kunnen ze flexible inspringen op wensen en zijn ze in max 7 dgn klaar met je huis (richttijden stuccen 3 dagen, huis texen 2 dagen).
In een persoonlijk gesprek kun je alle soorten muurafwerking bespreken en je persoonlijke wensen qua kleur aangeven.

Vrijdag a.s. ga ik samen met een buur referentie material bekijken (1 huis net opgeleverd, 1 huis 1.5 jaar geleden opgeleverd).

Theo is dinsdag a.s. op de bouw en inmiddels met een aantal buren (waaronder ik) al concreet in gesprek).

Theo is te bereiken op tel. nr: 0642-811218

Mocht je vragen hebben stuur even een bericht naar gertjanvandaal@hotmail.com (ben telefonisch even slecht bereikbaar)

mvgr
Gert-Jan (bouwnr 9 / Blazoen 9)
Toekomstige bewoners Het Blazoen 9 (De Hoef bouwnr 9)

gertjanenmariska
Berichten: 4
Lid geworden op: 22-04-2015 21:44

Bericht door gertjanenmariska » 06-06-2015 00:10

Hi allemaal,

Goed om velen van jullie te zien op de bouw.
Wat schiet het op hè

Afgelopen week was ook de leverancier van de dakkapel en de stukadoor op de bouw. Zij herhalen hun scherpe aanbieding waarover ik eerder berichtte.

Inzake het stukadoorswerk; de wanden zijn van dermate goede kwaliteit dat Theo voor ongeveer 9 EUR de wanden voor z'n rekening gaat nemen. Deze hoop sprak ik in mijn vorige bericht al uit, maar wordt dus nu ook bevestigt.

Gegeven deze prijsaanpassing hebben ik en een andere buur inmiddels gekozen voor Theo (zie vorige bericht voor overige redenen) .

Zie m'n vorige bericht voor meer informatie. Succes bij het maken van de afrondende keuzes; we zijn er bijna :-)

Groet
Gert-Jan
Toekomstige bewoners Het Blazoen 9 (De Hoef bouwnr 9)

Eugenie & Remco
Berichten: 15
Lid geworden op: 22-02-2015 11:01

Bericht door Eugenie & Remco » 08-06-2015 22:35

Beste Dimitri en Sofie,

Wij laten nog niet sturen. Nieuwbouwwoningen zijn over het algemeen erg nat en de woning moet zich nog "zetten". Twee oorzaken voor scheuren in stucwerk in een nieuwbouwwoning. Daarom laten we waarschijnlijk glasvliesbehang zonder structuur aanbrengen en dat "sauzen".

Als over twee jaar alles echt goed droog is en de woning zich gezet heeft, laten we de plafonds sturen. Over het glasvliesbehang kan heen gestuct worden. Dus muren kunnen dan ook gedaan worden als we zouden willen.

Momenteel kijken mensen in ons blok naar de mogelijkheden van collectieve inkoop. Stuur even een PB als jullie meer info willen

Eugenie en Remco

Hans en Hanneke
Berichten: 11
Lid geworden op: 11-02-2015 20:01

Bericht door Hans en Hanneke » 10-06-2015 10:27

Wij hebben ook gekozen voor behang in verband met de risico's op scheuren bij stukwerk. Echter, wij begrepen van Multiwand dat behangen over de plafonds niet mogelijk is (ze zijn op de kijkdag langsgeweest). We moeten dus voor de plafonds toch voor stukwerk kiezen. Hebben jullie al prijsopgaves ontvangen voor het stuken van de plafonds (inclusief dichtzetten naden)?
Groet,
Hans en Hanneke

Plaats reactie